Dystrybutor suplementów
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Firma World – Medical powstała w roku 2011. Nasza siedziba mieści się w Tarnowskich Górach na ulicy Równoległej 8.

Powstanie World – Medical zostało zainicjowane przez firmy farmaceutyczne od wielu lat działające w Stanach Zjednoczonych.

W World – Medical na bieżąco śledzimy trendy na rynkach farmaceutycznych, dlatego oferujemy Państwu dostęp do innowacyjnych preparatów dających możliwość zwiększenia Państwa zysku.

Zaufały nam wiodące firmy rynku farmaceutycznego. To właśnie My wprowadzamy na polski rynek produkowane przez nie preparaty. Obecnie jesteśmy wyłącznym dystrybutorem ich produktów w Europie Środkowej i Wschodniej. Mamy w swojej bazie ponad 1400 preparatów

World-Medical, Jakość, której możesz zaufać…Jesteśmy największym dystrybutorem leków i substancji farmaceutycznych firm farmaceutycznych ze Stanów Zjednoczonych. Chcemy dbać o zdrowie milionów pacjentów w Polsce. Nasi partnerzy są dostępni w ponad 70 krajach świata. Kogo szukamy? W World-Medical cenimy wiedzę, umiejętności oraz zaangażowanie naszych pracowników. Dlatego chcemy, aby do naszego zespołu dołączały osoby o najwyższych kwalifikacjach. Od wszystkich kandydatów oczekujemy: Otwartości na inowacje Jako firma dynamicznie rozwijająca się i nastawiona na potrzeby rynku, oczekujemy od naszych pracowników elastyczności, umiejętności dostosowywania się do zmian i ciągłego poszukiwania najlepszych rozwiązań.Cenimy konsekwencję i determinację w realizacji zadań. Dajemy naszym pracownikom dużo samodzielności, zapewniamy najlepsze narzędzia, aby umożliwić im osiągnięcie wspólnego celu, jakim jest przewaga nad konkurencją.Niezależnie od obszaru biznesowego do naszego zespołu poszukujemy osób nastawionych na potrzeby klienta i stale dążących do ich zaspokajania na najwyższym poziomie, w zgodzie z panującymi zasadami oraz etyką zawodową. Umiejętności pracy w zespole Naszą kulturę budujemy na współpracy, którą rozumiemy jako zdolność współdziałania z różnymi ludźmi oraz umiejętność nawiązywania i utrwalania z nimi relacji, które przełożą się na wspólne sukcesy zarówno zespołu, jak i całej organizacji. Proces rekrutacji Zatrudniamy najlepszych specjalistów w branży oraz osoby z dużym potencjałem, które gotowe są rozwijać swoje kompetencje w naszej firmie. Proces rekrutacji w obejmuje takie etapy jak: 1. Analiza dokumentów aplikacyjnych pod kątem profilu stanowiska, na które prowadzimy rekrutację. Kandydatów na przyszłych pracowników poszukujemy poprzez ogłoszenia rekrutacyjne, wyspecjalizowane firmy oraz rekomendacje naszych pracowników. 2. Spotkania rekrutacyjne, w czasie, których kandydat poznaje naszą organizację, bezpośredniego przełożonego oraz osoby ze strony Działu HR. W trakcie spotkań oceniane są kompetencje kluczowe na stanowisku, na które prowadzona jest rekrutacja. 3. Kwestionariusze osobowości i/lub testy umiejętności analizy danych numerycznych i werbalnych, a także zadania biznesowe. W wybranych przypadkach kandydaci zapraszani są również do udziału w Assessment Centre.